آبشک: فولاد مدیری نمی‌خواهد که به فکر جیب خودش باشد اولین خرید پرسپولیس از انزلی آمد + عکس واکنش محمود احمدی نژاد به قهرمانی پرسپولیس + ویدیو ملی پوش مشهدی بدمینتون عازم رقابت های آسیایی قزاقستان شد مورینیو – فنرباغچه؛ رسمی شد + عکس حسینی بعد از تیم ملی، استقلال را هم از دست می‌دهد؟ پایان طلسم سالن ۶ هزارنفری مجموعه ثامن الائمه (ع) سرمربی فصل بعد استقلال مشخص شد| پروژه حذف نکونام به بن بست رسید صیادمنش: امیدوارم در جام جهانی بهترین عملکرد را داشته باشیم اوسمار بدون تمدید قرارداد از ایران می‌رود چرا سازمان لیگ به جلال مرادی نظارت می‌دهد؟ | بی‌توجهی به هوادارانی که جانشان در خطر بود باشگاه تراکتور واگذار شد تفتیان: شاید پاریس آخرین المپیکم باشد دژاگه رسما وارد کار مربیگری شد اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

پیروزی آسان والیبالیست‌های ایران مقابل آلمان

  • کد خبر: ۱۷۰۳۵۹
  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳
پیروزی آسان والیبالیست‌های ایران مقابل آلمان
تیم ملی والیبال کشورمان هفته دوم لیگ ملت‌ها را با برد شروع کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم ملی والیبال ایران در نخستین بازی هفته دوم لیگ ملت‌ها از ساعت ۱۴:۳۰ امروز سه‌شنبه مصاف آلمان رفت و با نتیجه ۳ بر صفر به برتری رسید.

عطایی برای این دیدار از ترکیب خانزاده-شریفی در پست دریافت‌کننده استفاده کرد تا نشان دهد همچنان به ترکیب ایده‌آل خود در این پست نرسیده است. شاخصه تیم ایران در ست نخست، دفاع روی تور بود به طوری که اشتباهات بیشتر و حمله کم‌شدت‌تر ملی‌پوشان ایرانی را کاملاً جبران کرد و نتیجه این ست، ۲۵ بر ۲۳ به سود شاگردان عطایی به پایان رسید. دریافت‌های بازیکنان کشورمان در این ست قابل قبول بود و باعث شد تا بلندقامتان کشورمان ضمن ارائه یک بازی روان، نتیجه مطلوبی را هم کسب کنند.

دست دوم این بازی با برتری آلمانی‌ها همراه بود، اما والیبالیست‌های کشورمان در ادامه کار را به دست گرفتند و در حالی که با نتیجه ۲۰ بر ۱۷ از حریف عقب بودند، موفق شدند با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ این ست را هم به کام ایران به پایان رسید.

ست سوم با برتری مطلق تیم ایران همراه بود و دفاع روی تور بی نقص بازیکنان کشورمان نقطه عطف این بازی بود. نتیجه ۲۵ بر ۱۶ گواه اقتدار ایران در این دست بود و در نهایت شاگردان بهروز عطایی موفق شدند با نتیجه ۳ بر صفراز سد حریف اروپایی خود بگذرند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->